Atnaujinta 2025 m. gegužės 29 d.
Gerbiami Klientai,
Norime dar kartą nuoširdžiai atsiprašyti visų, kuriuos vakar, gegužės 28 d., paveikė laikini mūsų paslaugų sutrikimai. Apgailestaujame ir dėl to, kad kurį laiką buvo nepasiekiama mūsų interneto svetainė bei neveikė klientų aptarnavimo telefonai. Mūsų komanda dėjo visas pastangas, kad kuo greičiau pašalintų techninius nesklandumus. Pranešame, kad šiuo metu visos paslaugos yra atkurtos ir veikia įprastai.
Atliekame išsamią įvykio analizę, kad nustatytume tikslias priežastis ir imtumėmės visų būtinų prevencinių priemonių. Dedame ir dėsime visas pastangas, kad tokios situacijos nepasikartotų ir užtikrintume kuo stabilesnį bei patikimesnį paslaugų tiekimą ateityje.
Jei vis dar pastebite paslaugų veikimo nesklandumų:
Pirmiausia, maloniai prašome perkrauti savo namų tinklo įrangą (maršrutizatorių, modemą) ir televizijos priedėlį. Dažnai tai padeda atnaujinti prisijungimą prie tinklo.
Jei perkrovus įrangą paslaugos vis tiek neveikia arba susiduriate su kitais sunkumais, nedvejodami registruokite sutrikimą telefonu +370 5 205 6000 arba el. paštu pagalba@ntt.lt. Mūsų specialistai yra pasirengę Jums padėti.
Dėkojame Jums už parodytą kantrybę, supratingumą ir už tai, kad esate su mumis. Vertiname kiekvieną iš Jūsų.
Pagarbiai,
NTT komanda
Gerbiami klientai,
2025 m. gegužės 28 d. dėl nenumatytų techninių nesklandumų patyrėme dalinį paslaugų sutrikimą, kuris galėjo paveikti dalį Jūsų. Suprantame, koks svarbus yra nenutrūkstamas bei kokybiškas paslaugų veikimas, todėl nuoširdžiai atsiprašome ir apgailestaujame dėl kilusių nepatogumų.
Mūsų komanda nedelsiant ėmėsi veiksmų šiems nesklandumams šalinti ir deda pastangas, kad užtikrintų kuo stabilesnį paslaugų tiekimą ateityje.
Rekomenduojame sekti informaciją mūsų „Facebook” paskyroje, kur pateiksime papildomų pranešimų.
https://www.facebook.com
Dėkojame už Jūsų kantrybę ir supratingumą.
Pagarbiai,
NTT komanda