
Partnerių vitrina | Grand Hotel Vilnius, Curio Collection by Hilton
Sprendimas – Virtuali telefono stotelė
Sklandi komunikacija – nepriekaištingas aptarnavimas
Įdiegėme NTT Cloud vPBX sprendimą, veikiantį patikimos 3CX platformos pagrindu. Jis ne tik sujungia visus viešbučio departamentus į vieningą, efektyvų tinklą, bet ir sklandžiai integruojasi su populiariausiomis viešbučio valdymo sistemomis (PMS), tokiomis kaip „Opera“, „Fidelio“ ar „Protel“. Tai suteikia darbuotojams laisvę efektyviai bendrauti ir garantuoja, kad jokia užklausa nepasimes tarp skirtingų departamentų.

Greitesnis reagavimas ir laisvesnė komanda
Už nepriekaištingos „Grand Hotel Vilnius“ svečių patirties slypi sudėtingas ir puikiai suderintas komandos darbas. Greitas reagavimas į kiekvieną svečio poreikį – nuo kambarių tarnybos iškvietimo iki staliuko rezervacijos restorane – reikalauja, kad vidinė komunikacija veiktų akimirksniu. Iššūkis – sujungti skirtingus viešbučio departamentus į vieną sistemą, kuri veiktų nepriklausomai nuo to, kurioje viešbučio vietoje yra darbuotojai.




Kai kiekviena sekundė yra svarbi
Prabangaus laikrodžio mechanizmo grožis slypi ne jo sudėtingume, o nepriekaištingame tikslume, kurio rezultatu mes tiesiog mėgaujamės. Lygiai taip pat ir aukščiausios klasės aptarnavime – svečias nemato sudėtingų vidinių procesų, jis tiesiog patiria sklandų rezultatą.

Pasikalbėkime apie Jūsų projektą